66th dead end

[Nekkár Menti Köztársaság]

Kontakt és Megnyilvánul

Ma főztem egy mintás leptont, ahelyett hogy főztem volna egy jó mentás liptont.

Mobiltelefon: +49-171-9478-Hatszázhuszonegy

Cím (szerelmeslevelek,etc): Im Neuenheimer Feld 688, 69120 Heidelberg Térkép

Egyéb megnyilvánulások

Nem, direkt nem a gúglnél csináltam blogot.


Ja egyébként hallottátok a gúgl új termékét? A böngésző után kidobták a gsexet, egy apró hasznos kis utility, amely alsóneműdből, szolidan, választható hang és fényjelzéssel mindig figyelmeztet a védekezésre. Töltsd le most, ingyen!

Regiszter


...szóval neked azért is nagyon nagyon jó ám ha regisztrálsz, mert akkor az indexre is tudsz majd szövegelni. Meg sok egyéb haszontalan dolog is jár még vele, amivel boldogan bonyolíthatod komplex kis létedet.

Hogyan utazzunk Heidibe?


Frankfurt Hahnba repüljünk Wizzairrel Wizzair

végetérez

Mindjárt fél egy, egy film még belefér.
Holnap úgysincs dolgom.
Kelek. Ébresztő nélkül.
Hányszor is még?
Bagett a fagyasztóból. Várni kell papára.
Még max ötször. Így mindegy is.
Függöny el, otthonos narancssárga.
Nincs már 30 nap itt.

Nizwa nappal, a nap már 4 felé.
Pont mint a képeslapon. Utoljára.
Jó kis hely volt.
Mama Kin mp3on. Futás a parton.
Hiányozni fog.
Dizsdasás magyaráz. How are you?
Milyen lenne örökre itt?
Jebel Shamson megy le a nap. 
Nem jövök már a hegyekbe.

Utolsó kommentek

jön, villog.

Jön villog, jön.
megy.
jön.
jön. jön. villog.
megy.
megin jön,
megin villog,
megin megy.
mivan.
jön villog.
mivan.
reflektor nincs.
jön. 
most meg nem.
nem villog.
mivan.
jön.
villog.
harmadik éjjel.
villog.
nemértem.
nemtommivan.
jön. villog. megszokom.
nincs kiút.
megszokom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Hogyan volt egy napig biciklim ésatöbbiésatöbbi

2009.03.12. 23:30 | mindennikkfoglaltmár | Szólj hozzá!

Persze már a címben hazudtam egy jót mert az egy jobban hangzik mint a kettő.
Különösebb bevezetéseket elhagyva, történt a következő: Kaptam egy biciklit félévre kölcsönbe egy nagyon jófej sráctól. Rögtön úgy indítottam, hogy most még nem vinném el, mert nincs normális lakatom és csak az utcán tudnám tárolni. De volt hozzá lakat is. Igazi sajtlakat. Meggyőzött, hogy B-ben nem lopnak, és ez bőven elég rengetegszer hagyta már ott rengeteg helyen. Még 3x tiltakozott a józaneszem, aztán meggyőzött.
Elvittem és lekötöttem a sarkon. 2 napig volt biciklim.
Peinlich, peinlich. Szerencsére nem kell újat vennem helyette, de hamar kiderült, hogy a bicó még a pöpec berliner bkv-nél is jobb. lenne.

ésatöbbi.

A német szintfelmérő kicsit túl jól sikerült, a csoportomban mindenki kategóriákkal jobban beszél nálam. Ez egy idő után lelombozó. Az viszont határozottan pozitív, hogy a 14es csoportból csak 1 fiú van rajtam kívül.

Holnap lesz az első németdoga. Ja és megint házifeladatot csinálok. Fura, hogy két év után a házikkal együtt a mentalitás is azonnal viszajött: elég ritkán készülnek el...

Szobakeresés. (ésatöbbi2)

Hát ez durva. Először emaillel próbálkoztam. 3 nap alatt rájöttem, ha nem hívod fel az arcot  max 7-8 órával a hirdetés feladását követően, akkor buktad a projektet. Az igényeimet meg mindig feljebbsrófolja, hogy időnként marha jó (olcsó, jó közl) hirdetések is megjelennek. Most már lejjebb adtam belőlük. De még nem eléggé. Ezért nincs még lakásom.

A hely ahol lakom most amúgy tök jó, csak kicsit nehezen tudom nyomonkövetni a cuccaimat...

Ennyit mára.

A bejegyzés trackback címe:

https://66thdeadend.blog.hu/api/trackback/id/tr30999191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása