66th dead end

[Nekkár Menti Köztársaság]

Kontakt és Megnyilvánul

Ma főztem egy mintás leptont, ahelyett hogy főztem volna egy jó mentás liptont.

Mobiltelefon: +49-171-9478-Hatszázhuszonegy

Cím (szerelmeslevelek,etc): Im Neuenheimer Feld 688, 69120 Heidelberg Térkép

Egyéb megnyilvánulások

Nem, direkt nem a gúglnél csináltam blogot.


Ja egyébként hallottátok a gúgl új termékét? A böngésző után kidobták a gsexet, egy apró hasznos kis utility, amely alsóneműdből, szolidan, választható hang és fényjelzéssel mindig figyelmeztet a védekezésre. Töltsd le most, ingyen!

Regiszter


...szóval neked azért is nagyon nagyon jó ám ha regisztrálsz, mert akkor az indexre is tudsz majd szövegelni. Meg sok egyéb haszontalan dolog is jár még vele, amivel boldogan bonyolíthatod komplex kis létedet.

Hogyan utazzunk Heidibe?


Frankfurt Hahnba repüljünk Wizzairrel Wizzair

végetérez

Mindjárt fél egy, egy film még belefér.
Holnap úgysincs dolgom.
Kelek. Ébresztő nélkül.
Hányszor is még?
Bagett a fagyasztóból. Várni kell papára.
Még max ötször. Így mindegy is.
Függöny el, otthonos narancssárga.
Nincs már 30 nap itt.

Nizwa nappal, a nap már 4 felé.
Pont mint a képeslapon. Utoljára.
Jó kis hely volt.
Mama Kin mp3on. Futás a parton.
Hiányozni fog.
Dizsdasás magyaráz. How are you?
Milyen lenne örökre itt?
Jebel Shamson megy le a nap. 
Nem jövök már a hegyekbe.

Utolsó kommentek

jön, villog.

Jön villog, jön.
megy.
jön.
jön. jön. villog.
megy.
megin jön,
megin villog,
megin megy.
mivan.
jön villog.
mivan.
reflektor nincs.
jön. 
most meg nem.
nem villog.
mivan.
jön.
villog.
harmadik éjjel.
villog.
nemértem.
nemtommivan.
jön. villog. megszokom.
nincs kiút.
megszokom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Órák

2009.06.25. 20:08 | mindennikkfoglaltmár | Szólj hozzá!

Nem írtam még az egyetemes helyzetről.

Alapvetően az a benyomásom, hogy színvonalában nem  igazán jobb az ELTÉnél.  Ha nem lenne problémám a nyelvvel, akkor még azt is megkockáztatnám, hogy könnyebb.

A következő órákat vettem fel:

Immun: Ezt eléggé bírom, jó diák, érthető prof, érdekes anyag. Időnként amúgy egy magyar vendég prof tartja, na az rossz. Teljesen el van merülve a klinikai praktikumában, a tüneteket meg hasonló vonatkozásokat részletesen ecseteli, a probléma elméleti oldalát meg 6 mondatban elintézi. Én biztosan nem fogom felvilágosítani,  h azért jöttem biológiára és nem orvosira, mert pont a dolgok háttere érdekel és valszeg soha nem fogok betegségeket diagnosztizálni. A kiejtése hát az meg elég vicces, pedig már 30 év itt él.

Genetika: Na ezt nagyon rühellem. Egy sachseni prof tartja. Először azthittem, hogy nem értem amit mond, aztán rájöttem, hogy értem csak olyan fokig unalmas és monoton, hogy minden mondat közepén elalszom.

Humánbio: Ez kb emberi élettan és anatómia, elég alapszinten. Molnár Kinga anatgyakján az egy beugrót nem lehetne 1 pontnál többre megírni vele. Ez viszont speciel jó nekem, mert az otthoniról nem sok jót hallottam [értelmetlen], ez az a szakirány amivel biztos nem megyek tovább, ugyh nem sajnálom, h nem kell megszakadnom bele.

Mikrobi gyakorlat: Na itt tleg elég durván bele ütköztem a nyelvi hiányosságaimban, az elején konkrétan egy mondatot nem értettem. És ez csak lassan javult... A csoport annyira nem szerencsés, mondjuk a párom legalább nem kap idegbajt az értetlenségemtől, amin én megint csak értetlenkedni tudok. Vajon miért nem kap már idegbajt???

Bioinf: Az első fele elég élvezhető stat-os téma volt, most viszont adatbázisok és algoritmusok vannak soron, ezek alapjai híján kicsit egy középhaladó mandarin-kínai tanfolyamra emlékeztet.

Öko: Soha nem gondoltam, hogy az ökológia lehet bármi értelmes tudományág is, az otthoni "lösz gyepek katicabogárfaunája" típusú benyomások után, de hát ez itt piszok jó. Érdekes, átfogó, problémaorientált. Nem ilyen "kutassuk, mert hát ugye milyen érdekes is" hanem az ember és a környezet kölcsönhatását vizsgálja.

A társaság amúgy valahol az "elég szar" és a "nagyon szar" között lebeg. Kedvenc élményem: Hátrafordulok, h kérjek egy tollat a mögöttem ülő lánytól, akinek a  balkezénél egy nyitott teli tolltartó hever:

-Ne haragudj, van egy tollad?
-Nincs.
-<az információ akadozó és korlátolt feldolgozása> - Ok, köszi.

Különösen szépnek azt találom, hogy nem is fárasztotta magát, hogy valami mentséget keressen, mint pl: "bocsi, de pont mind kifogyott" vagy "sajna mindegyik illatosított és rózsaszín".

Najó belőle is csak egy van. Alhamdullilah.
 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://66thdeadend.blog.hu/api/trackback/id/tr741208493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása