66th dead end

[Nekkár Menti Köztársaság]

Kontakt és Megnyilvánul

Ma főztem egy mintás leptont, ahelyett hogy főztem volna egy jó mentás liptont.

Mobiltelefon: +49-171-9478-Hatszázhuszonegy

Cím (szerelmeslevelek,etc): Im Neuenheimer Feld 688, 69120 Heidelberg Térkép

Egyéb megnyilvánulások

Nem, direkt nem a gúglnél csináltam blogot.


Ja egyébként hallottátok a gúgl új termékét? A böngésző után kidobták a gsexet, egy apró hasznos kis utility, amely alsóneműdből, szolidan, választható hang és fényjelzéssel mindig figyelmeztet a védekezésre. Töltsd le most, ingyen!

Regiszter


...szóval neked azért is nagyon nagyon jó ám ha regisztrálsz, mert akkor az indexre is tudsz majd szövegelni. Meg sok egyéb haszontalan dolog is jár még vele, amivel boldogan bonyolíthatod komplex kis létedet.

Hogyan utazzunk Heidibe?


Frankfurt Hahnba repüljünk Wizzairrel Wizzair

végetérez

Mindjárt fél egy, egy film még belefér.
Holnap úgysincs dolgom.
Kelek. Ébresztő nélkül.
Hányszor is még?
Bagett a fagyasztóból. Várni kell papára.
Még max ötször. Így mindegy is.
Függöny el, otthonos narancssárga.
Nincs már 30 nap itt.

Nizwa nappal, a nap már 4 felé.
Pont mint a képeslapon. Utoljára.
Jó kis hely volt.
Mama Kin mp3on. Futás a parton.
Hiányozni fog.
Dizsdasás magyaráz. How are you?
Milyen lenne örökre itt?
Jebel Shamson megy le a nap. 
Nem jövök már a hegyekbe.

Utolsó kommentek

jön, villog.

Jön villog, jön.
megy.
jön.
jön. jön. villog.
megy.
megin jön,
megin villog,
megin megy.
mivan.
jön villog.
mivan.
reflektor nincs.
jön. 
most meg nem.
nem villog.
mivan.
jön.
villog.
harmadik éjjel.
villog.
nemértem.
nemtommivan.
jön. villog. megszokom.
nincs kiút.
megszokom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

Kumpels 1

2009.06.06. 20:42 | mindennikkfoglaltmár | Szólj hozzá!

Nem írtam még a társasági életről:

Igazából 3 társaságban mozgok, ím az első kör:

A schönhauserallés arcok:
Az első hónapban egy afféle "housing project"-ben laktam, itt azért elég intenzíven együtt voltunk. Úgy kb. napi 23 órát egy légtérben. Jó élmény volt, mindenképpen megérte ilyen helyen is lakni, bár itt a blogon nem lesz erőm kifejteni részletesebben, hogy látom ezt az "életmódot". Az alaptársaság az alábbiakból áll(t):

Lucian, román életművész, asszem igazából ő az egész kigondolója. Csak azt nem tudom miből él.
Daan a belga programozó, szabad idejében világutazó.
Tau, Daan barátnője Barcelonából. Moszkvában találkoztak. Daan ment Kijevbe, Tau Vlagyivosztokba. Hogy hogy jöttek össze, azt nemtom, mert mind a kettő eljutott a célállomására.
Chris a viking identitástudatú dán. Vele vettem fel kapcsolatot neten a legelején és ő ajánlotta fel, hogy -akár- lakjak velük. Jó arc, lehet vele marháskodni.
Elodie és Jill: Két fura francia csajszi, rengeteg házi munkát végeztek, felelősségtudatuk elég komolyan volt a társaság iránt. A végére elég jóban lettem velük.
Clayton: Kanadai srác, vele jövök ki  legjobban, nagyon őszinte. Jövőhéten vele fogok Hamburgba és Brémába stoppolni.
Ula aos Polen, ő is erasmussal jött ki, kb két nappal előttem jött a helyre. Azóta is ott lakik amúgy. Borzasztó csúnya hangja volt szegénynek.
Vicky az egyszem német, ő az első 3 hétben el volt utazva (sok szerettel minden nyelvtan tanárnak), így annyira nem ismertem meg, meg kicsit zárkózott is szerintem.

Amúgy egyikőjükkel sem volt problámám, elég jó volt látni, hogy egy közösség mennyi különbözőséget és terhet ki nem bír.

Visszaszoktam járni meglátogatni őket, de a folyamatos vendégáramlás azért eléggé akadályozza, hogy azokkal beszélgessek akiket nem először és utoljára látok életemben.
Ez amúgy már akkor is probléma volt amikor ott laktam.

A bejegyzés trackback címe:

https://66thdeadend.blog.hu/api/trackback/id/tr141168034

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása