66th dead end

[Nekkár Menti Köztársaság]

Kontakt és Megnyilvánul

Ma főztem egy mintás leptont, ahelyett hogy főztem volna egy jó mentás liptont.

Mobiltelefon: +49-171-9478-Hatszázhuszonegy

Cím (szerelmeslevelek,etc): Im Neuenheimer Feld 688, 69120 Heidelberg Térkép

Egyéb megnyilvánulások

Nem, direkt nem a gúglnél csináltam blogot.


Ja egyébként hallottátok a gúgl új termékét? A böngésző után kidobták a gsexet, egy apró hasznos kis utility, amely alsóneműdből, szolidan, választható hang és fényjelzéssel mindig figyelmeztet a védekezésre. Töltsd le most, ingyen!

Regiszter


...szóval neked azért is nagyon nagyon jó ám ha regisztrálsz, mert akkor az indexre is tudsz majd szövegelni. Meg sok egyéb haszontalan dolog is jár még vele, amivel boldogan bonyolíthatod komplex kis létedet.

Hogyan utazzunk Heidibe?


Frankfurt Hahnba repüljünk Wizzairrel Wizzair

végetérez

Mindjárt fél egy, egy film még belefér.
Holnap úgysincs dolgom.
Kelek. Ébresztő nélkül.
Hányszor is még?
Bagett a fagyasztóból. Várni kell papára.
Még max ötször. Így mindegy is.
Függöny el, otthonos narancssárga.
Nincs már 30 nap itt.

Nizwa nappal, a nap már 4 felé.
Pont mint a képeslapon. Utoljára.
Jó kis hely volt.
Mama Kin mp3on. Futás a parton.
Hiányozni fog.
Dizsdasás magyaráz. How are you?
Milyen lenne örökre itt?
Jebel Shamson megy le a nap. 
Nem jövök már a hegyekbe.

Utolsó kommentek

jön, villog.

Jön villog, jön.
megy.
jön.
jön. jön. villog.
megy.
megin jön,
megin villog,
megin megy.
mivan.
jön villog.
mivan.
reflektor nincs.
jön. 
most meg nem.
nem villog.
mivan.
jön.
villog.
harmadik éjjel.
villog.
nemértem.
nemtommivan.
jön. villog. megszokom.
nincs kiút.
megszokom.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Linkblog

-|-

2009.05.07. 22:11 | mindennikkfoglaltmár | Szólj hozzá!

Ma asszondja németen példamondatnak a kolléga, hogy: "Nekem az a benyomásom, hogy mindig késik az S-Bahn"

Ezen mindeki hangos/félhangos röhögésben tört ki, majd megkérdeztem honnan jött. Jap..
Ja, nem szóltam...

Ma egy kicsit oldódott a "tél" ami pár napja visszajött. Alhamdullillah. Továbbá volt egy Küchenkonferenz, ahol jól megbeszéltük, hogy mindent úgy csinálunk a konyhában ahogy eddig. A megbeszélés eredménye volt továbbá, hogy ettem csokit.
 

Meg voltam ma kétszer az Alte Nat.galerieben. Ez hosszú lenne és unalmas, mert a képeket nézni kell nem olvasni.

A bejegyzés trackback címe:

https://66thdeadend.blog.hu/api/trackback/id/tr901108965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása